snart att ankomma New Balance MT

This is our main discussion forum...post anything that relates to bowhunting or archery.

snart att ankomma New Balance MT

Postby Labi1995 on Fri Feb 22, 2019 12:45 am

Som n?mnts ovan ?r Mix Master en 4mm drop sko, och jag m?ter en tjocklek p? 18mm i h?len och 14mm i framfoten (med insolesen borttagen). Innersula i Mix Master ?r lite tjockare i h?len och l?gger till 2mm i droppen, vilket g?r det till en 6mm droppsko med innersula. Insolesna ?r l?tta att byta ut, s? det h?r ?r Nike Air Max 95 Hombre inte s? stort en ?verenskommelse och fotb?dd under innersulan best?r av ett tunt skikt av apelsinskum, s? det ska vara m?jligt att springa utan innersulan f?r att ?ka skovolymen om mer utrymme beh?vs. Arch st?d ?r definitivt m?rkbar med insolesen p?Nike Air Max Classic BW Femme plats, men mycket mindre s? n?r innersulan www.johanweststeijn.nl ?r borttagen. Som n?mnts ovan ?r Mix Master en 4mm drop sko, och jag m?ter en tjocklek p? 18mm i h?len och 14mm i framfoten (med insolesen borttagen). Innersula i Mix Master ?r lite tjockare i h?len och l?gger till 2mm i droppen, vilket g?r det till en 6mm droppsko med innersula. Insolesna ?r l?tta att byta ut, s? det h?r ?r inte s? stort en ?verenskommelse och fotb?dd under innersulan best?r av ett tunt skikt av apelsinskum, s? det ska vara m?jligt att springa utan innersulan f?r att ?ka skovolymen om mer utrymme beh?vs. Arch st?d ?r definitivt m?rkbar med innersulan p? plats, men mycket mindre s? n?r innersulan ?r borttagen. Den ?vre delen av Mix Master ?r lite st?rre ?n p? en sko som Trail Glove, s?rskilt i skopans bakre del . Det ?r en styv h?lr?knare, och kragen runt fotleden ?r Nike Air Max 270 Femmevadderad (jag f?redrar att d?mpa h?r, eftersom Nike Air Max 90 Mujer vristkragen p? Trail Glove gr?ver in i huden ?ver min Achilles om jag k?r suddl?s i dem). Den ?vre delen av skon ?r mer minimal - den best?r av ett inre lager av ?ppet n?t och ett yttre lager av tunt, h?gt andningsbart monofilamentn?t. Denna kombination ?r faktiskt v?ldigt lik den ursprungliga Saucony Kinvara, ?ven om det yttre n?tskiktet liknar det som finns p? Kinvara 2.Viktigt kommer mitt par p? 9,3oz i storlek 10, men avl?gsnar innersula sl?r det ner till 8,6. Detta placerar Mix Master i den ?vre delen av l?tta sp?rskonspektrum. Denna ?versyn ?r uppenbarligen v?ldigt prelimin?r, eftersom jag bara har haft chansen att springa i den h?r skogen en g?ng, s? jag uppdaterar vid behov n?r jag f?r mer mil i. Jag ser Mix Master som Merrells f?rsta f?rs?k att satsa ut?ver sin Barefoot-Nike Dunk SB Low Donnekollektion i l?tta l?parskor. Det h?r ?r vettigt fr?n en aff?rssynpunkt, eftersom l?tta l?parskor s?ljer s? galen de h?r dagarna, och de kan fungera som gatewayskor f?r dem som ?r intresserade av att sl?ppa l?ngre ner i minimal skala. Jag anv?nder personligen fortfarande en sko med lite mer substans f?r l?nga k?rningar och raser (inte att jag har gjort m?nga nyligen!), S? en sko som Mix Master har en best?md plats i min rotation. Mix Master har en viss h?rd konkurrens i den l?tta, 4 mm droppsp?rskonen, med konkurrenter som Saucony Peregrine, Brooks Pure Grit, La Sportiva X-Country, Salomon Fellcross och snart att ankomma New Balance MT110. Av de som just n?mnts har jag bara k?rt i Peregrine och MT110, s? min f?rm?ga att j?mf?ra ?r begr?nsad. Men jag skulle s?ga att Mix Master ?r lite mer rymlig, flexibel och inte lika mjuk som Nike Air Max 90 Femme Peregrine, och jag har haft n?gra problem med MT110s sula. N?r det g?ller den senare kommer jag att ta itu med problemet n?rmare, n?r jag skriver upp min recension av MT110, men kort sagt ?r mitt par tjockare lateralt ?n medialt och en 10 milsp?r i dem utl?ste ett mildt fall av bakre tibial tendonit - f?rs?ker f? reda p? om det h?r ?r ett designelement eller om jag bara f?tt en citron. Oavsett Mixmaster ska konkurrera bra med b?da dessa skor, och med lite mer tid borde jag f? en b?ttre k?nsla f?r hur jag skulle ranka dem - h?ll dig klar! Saucony har gjort ett utm?rkt jobb att diversifiera sina skorbjudningar under det senaste ?ret , fyller i b?de nollfallet och 4 mm droppniches. Jag har tidigare granskat Hattori, Kinvara, Mirage, Fastwitch 5 och Peregrine - som l?mnar Saucony Cortana som den ensamma skogen bland Sauconyys Nike Air Max 270 Femme vanliga, l?gdr?sta l?pande erbjudanden som jag ?nnu inte har granskat. Sanningen ber?ttas, jag har haft Cortana s f?r en tid, s? den h?r ?versynen ?r l?nge sen. Huvudsk?let, och jag ska ?ppet erk?nna detta i b?rjan, att Cortana ?r helt enkelt lite f?r mycket sko f?r min smak. Som alltid, Nike Air Max 90 Donne inser att det h?r helt enkelt ?r min ?sikt baserat p? min egen personliga k?rsmak, och det ?r inte att s?ga att den h?r skon kanske inte fungerar f?r dig (* avsl?jande: den h?r skon var ett medieprov som jag gratis gav av tillverkaren ).
Labi1995

Return to Bowhunting